8 weken retourrecht
Tot max. 12 jaar garantie
Niet goed, geld terug!
Direct bij de fabrikant
B2B
Mijn account
  • 8 weken retourrecht
  • Tot max. 12 jaar garantie
  • Niet goed, geld terug!
  • Direct bij de fabrikant

Retourzending & reparatie

Je wilt een product binnen de garantietijd laten repareren of retourneren?

 

Bij Teufel zijn we overtuigd van de kwaliteit van onze producten. Daarom mag je alle producten 8 weken lang thuis op je gemak proefluisteren en geven we 12 jaar garantie op behuizingen, chassis, frequentiescheidingsfilters van luidsprekerboxen en 2 jaar op koptelefoons, elektronische apparatuur, componenten en onderdelen. Voldoet ons product toch niet aan je verwachtingen – geen probleem. Je mag het dan gewoon weer retourneren. Hier ervaar je hoe je een retourzending voorbereidt:

Meer informatie over retourzendingen

  • Om je retourzending zo goed mogelijk voor te bereiden, vragen we je om contact met ons op te nemen, zodat we een ophaalafspraak kunnen inplannen.
  • Houd de volgende informatie uit je bestelbevestiging bij de hand:
    • Bestelnummer (begint met een 3, bijv. 30012345)
    • Klantnummer
  • Na het aanmelden van je retourzending kun je het product gratis laten afhalen. We informeren je telefonisch over de precieze afwikkeling van de retourzending.

Zo bereik je ons:

Telefoon: 31-20 8083195
E-mail: service@teufelaudio.nl

Let op: wij vragen je om niet ongevraagd reparatie- of retourzendingen aan ons postadres te sturen. Neem contact met ons op om een ophaalafspraak in te plannen.
Verpakkingsinstructies:
Net als jij, willen we vermijden dat het product tijdens het transport wordt beschadigd. Mocht je de originele verpakking niet meer hebben, dan vind je hier informatie over het verzendklaar maken van je pakket.



Retourformulier:
Nadat je contact met ons hebt opgenomen, ontvang je een ingevuld retourformulier per e-mail. Controleer de gegevens en zend het formulier vervolgens met je retourzending mee.
Het retourformulier is hier ook als PDF te downloaden.



Stuur je het product ter reparatie terug, geef dan een gedetailleerde beschrijving van het probleem, zodat onze technici de oorzaak ervan zo snel en effectief mogelijk kunnen oplossen.

We verwijzen naar onze Algemene Voorwaarden.
Je wilt een product na afloop van de garantie laten repareren?

Gaat je product na afloop van de garantie en de wettelijke garantie (garantietermijn) kapot, dan kunnen we het tegen betaling repareren. Voordat we het product repareren, ontvang je eerst een offerte over de uit te voeren reparatie.

Meer over reparatie tegen betaling

Om een offerte te kunnen maken, wordt het product op onze kosten door een transporteur bij jou opgehaald. Neem contact op met ons, zodat ons service-team de afhaalopdracht aan de transporteur kan overdragen.
Na ontvangst, controleren we het apparaat en maken we een offerte op met de uit te voeren reparatie en het te betalen bedrag.
Het te betalen bedrag bestaat uit de kosten voor het materiaal, de arbeidsuren en de terugzendkosten.
Nadat we het apparaat hebben ontvangen, ontvang je 5-7 dagen later de offerte per e-mail. Je hebt vervolgens 4 weken de tijd om de reparatie per e-mail of brief in opdracht te geven. De reparatie duurt ongeveer 10 dagen (vanaf de opdrachtbevestiging).

We verwijzen naar onze Algemene Voorwaarden voor reparatieservice na kostenberekening.



Zo bereik je ons:

Telefoon: 31-20 8083195
E-mail: service@teufelaudio.nl



Onze website maakt gebruik van cookies
Teufel gebruikt functionele, analytische en reclame cookies en vergelijkbare technologieën. Hiermee kunnen wij en derden je tijdens het bezoek en winkelen zo goed mogelijk van dienst zijn en relevante advertenties tonen. Meer informatie vind je in ons privacybeleid en cookie richtlijnen. Hier kun je de cookie-instellingen en opt-out beheren. Hier kun je de cookie-instellingen en opt-out beheren. Door te klikken op het X-symbool of door gebruik te blijven maken van deze website (bijvoorbeeld door te klikken op een link op deze website) ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies.